Sterkere muskler og bein gjør hverdagen til en helhet enklere, tryggere og morsommere

Oppdag hvorfor Hypervibe er den raskeste og enkleste måten å styrke kroppen og låse opp energi du ikke visste at du hadde. 1

Å gjøre det gjennom 60 års levetid for å oppnå pensjon etterlater litt følelse brukt og advare. Hva gjør du når tankene dine ønsker en aktiv livsstil, men kroppen din allerede sier “Jeg slutter!”

Opplever du at vanlige daglige gjøremål blir mer utfordrende enn de pleide å være?

Forårer smerter og smerter at du setter av ting du kunne tenke deg å gjøre eller burde gjøre? Vil du vite hvordan du kan forhindre følgende fire ting som venter mange ved pensjonering?

  • Progressiv muskelsvakhet og ubalanse fører til at 1 av 3 personer over 65 år og nesten halvparten av de over 75 år har fall hvert år. 2
  •  Å bryte et bein øker sannsynligheten for at en eldre person blir tvunget til å bo på sykehjem og øker deres daglige levekostnader og avhengighet av andre betydelig. 3

LAST NED HYPERVIBES KJØPERS GUIDE TIL LÆRE SOM MASKIN ER BEST FOR DIN BEHOV

Hvordan være sunn og uavhengig i årene som kommer

Å bli eldre høres ikke ut som morsomt, men den gode nyheten er at det er noe trygt, raskt og enkelt du kan gjøre for å forbedre fysisk tilstand og glede deg over mange år med bekymringsfri uavhengighet.

Fortsett å lese for å finne ut hvordan noen minutter hjemme på maskinen vår kan gi deg …

Ben som er stabile og pålitelige

allsidig og ødelagte bein er mye mindre sannsynlig når du kombinerer sterke muskler og bein med god balanse. Vi kan vise deg hvordan du kan oppnå alle tre med så lite som 2 minutter per dag.1,6,7,8

Beskyttelse for ben og føtter

å utvikle dårlig sirkulasjon av ben og føtter kan føre til alvorlige helseproblemer hvis de ikke korrigeres. Vi vil vise deg en måte å raskt forbedre sirkulasjonen uten å belaste hjertet ditt. 9

Vi introduserer Hypervibe Vibrasjon for hele kroppen

Som du sikkert har gjettet, spiller trening en avgjørende rolle i å oppnå alle disse fordelene og forhindre typen problemer du helst ikke vil tenke på.

Når de fleste når pensjonsalder, er det ikke noe alternativ å bli med alle 20-åringene på det lokale treningsstudioet. Likevel må du trene med tilstrekkelig intensitet hvis du vil styrke muskler og bein, forbedre balansen og ha mer energi. Det er her Hypervibe redder deg.

Resultater med høy intensitet med lav intensitet

Hypervibe Vibrasjon av hele kroppen gir deg en trygg og komfortabel stimulering som:

  •  Føles bra – dette er den første nøkkelen til hvorfor folk forteller oss at de er mer tilbøyelige til å gjøre Hypervibe enn noen annen form for trening. 14
  •  Krever bare noen få minutter for å være effektiv – dette er den andre nøkkelen; avhengig av hvilket mål Hypervibe- treningen din bare trenger noen minutter om dagen. 15
  •  Krever ikke mye bevegelse – hvis leddene dine føler seg ukomfortable i en bestemt stilling, bare hold deg i en posisjon som er behagelig; maskinen vil fortsatt stimulere muskler, bein og sirkulasjon. 8,16,17
  •  Er tryggere enn andre treningsformer – du trenger ikke forlate hjemmet, løfte vekter, løpe eller hoppe rundt, noe som eliminerer de viktigste risikofaktorene for skader. 18,19,20

Hvordan Hypervibe fungerer

Den vibrerende plattformen beveger deg opp og ned, noen få millimeter om gangen med skarpe hastigheter. Når det gjør dette er det tre hovedeffekter på kroppen din.

1. Økt tyngdekraft

Når plattformen stiger, akselereres kroppen din oppover. Du føler dette som en styrke som heter G-styrke der ´G´ står for ´Gravity´. Med andre ord utsetter maskinen kroppen din for økt tyngdekraft.

En måte kroppen din reagerer på økt tyngdekraft er ved å øke muskelstyrken og tonen. 19 israelske forskere 20 viste dette da de fikk forsøkspersoner til å gjøre 2 minutters vibrasjonsøvelse med 23G Gravity (23 ganger Earth’s Gravity) tre ganger i uken og sammenlignet det med en kontrollgruppe som gjorde de samme øvelsene uten vibrasjoner. Etter 3 uker økte kontrollgruppen styrke med 16% – vibrasjonsøvelsesgruppen økte styrken med utrolige 49,8%

2. Rytmisk bevegelse

Den raske bevegelsen opp / ned med en påfølgende økning / reduksjon av G-kraft skaper bølger av bevegelse gjennom det myke vevet i kroppen din. I sakte bevegelse kan du faktisk se huden og musklene skvalpe som vann. Denne krusningen sprer seg fra kontaktpunktet i hele kroppen.

Dette øker strømmen 6 av væsker som blod og lymfe som fremskynder utvinning samtidig som det hjelper til med å holde hevelsen under kontroll. Når disse væskene vibrerer, genereres det varme som raskt varmer opp leddene og musklene 21, noe som gjør bevegelsen enklere og mer behagelig; ligner på å ha en massasje

3. Muskelreflekser

Plattformbevegelsen forårsaker repetitiv bøying og rette av leddene. Når musklene festet til dem raskt strekker seg, resulterer det i kraftige muskelkontraksjoner i refleksen. 22 Du har sett dette skje når noen tapper under knekappen og får benet til å ryke fremover.

Den økte nerve- og muskelaktiviteten resulterer i en rekke fordeler som:

  • Økt muskelkraft – kraft er evnen til å generere kraft raskt og er avgjørende for idretter som involverer sprint, hopping eller kraftløft hendelser som Strongman og Cross Fit. De raske muskelkontraksjonene som er opprettet ved vibrasjonstrening utvikler økt muskelkraft. Mindre tidstrening betyr mer tid å spise og komme seg. 2
  •  Redusert oppvarmingstid – trening av muskler brenner opp fett og sukker og frigjør varme. Denne økningen i varme gjør bevegelsen mer komfortabel og reduserer risikoen for personskader. En god forberedelse til andre aktiviteter som kan gjøres raskt. 20
  •  Økt energi – regelmessig for å få musklene til å jobbe øker metabolismen og stimulerer hjerneaktiviteten assosiert med det å føle seg bra. Resultatet er at du ikke bare føler deg mer energisk, du har mer energi til å gjøre de tingene du ønsker. 18
  •  Sterkere bein – kombinasjonen av økt muskelkraft som trekker på bein med økningen i lymfe og blod som strømmer gjennom dem resulterer i at bein blir sterkere. 23
  •  Bedre smidighet – vibrasjonstrening er velkjent for å øke balansen som kombinert med mer muskelkraft gjør deg mer smidig. 18
  •  Forbedret fleksibilitet – 18 økter med vibrasjonstrening med 17G resulterte i 58% økning i hamstring-fleksibilitet. 24 Hver økt tok bare 3 minutter.

Hva slags vibrasjoner gir de beste resultatene?

Vitenskapelig forskning har avdekket hva som får resultater og hva som ikke gjør det. Tenk på noen eksempler: Hvordan en 98-åring klarte å forbedre balansen, muskelkraften og smidigheten med 40% med bare 2 minutter om dagen. 7

I denne forskningen sto forsøkspersoner på en vibrasjonsmaskin i 2 minutter om dagen over en periode på 18 dager. Selv om det bare varte 2 minutter om dagen, var maskinen innstilt på å levere 9G G-kraft eller med andre ord 9 ganger den normale tyngdekraften. Det kan høres ut som mye, men det er veldig trygt og føles behagelig. Husk også at forsøkspersonene var opptil 98 år og tolererte vibrasjonen uten problemer. Før eksperimentet ble alle forsøkspersoner vurdert til å være «høy risiko» for å ha falt. Etter de 18 dagene ble de testet på nytt og nå vurdert til å være «lav risiko». De var i stand til å forbedre testresultatene raskt med 40% på grunn av forbedringene i muskelkraft og balanse. Det tok bare 2 minutter om dagen, men nøkkelen var at de brukte 9G G-styrke.

En gjentatt 20 studie ble utført med forsøkspersoner i lignende alder som utførte de samme testene, bare denne gangen de brukte 8G G-kraft og oppnådde en 35% forbedring. Litt mindre G-kraft resulterte i litt mindre forbedring.

I enda en lignende studie26 ble G-styrken redusert til 1 G G-styrke. Forsøkspersonene var i lignende alder og utførte de samme testene bare denne gangen det var 0% forbedring

KONKLUSJON: Høy G-styrke virker mens lav G-styrke gjør veldig lite eller ingenting i det hele tatt. Dette “høye G-styrket er bedre” -temaet kan du finne nesten utelukkende i hundrevis av hele kroppsvibrasjonsforskningsartikler som nå finnes.

Jeg var fast bestemt på å håndtere problemene med bentetthet trygt og naturlig, så jeg vendte meg til vibrasjonstrening. Etter 2 år med Hypervibe økte bentettheten min 8,3% – jeg ble overrasket.

Cydya
CBSNY TV Show, USA

Svar på spørsmål du måtte ha

  • Spørsmål: Jeg har en nylig skade som fremdeles er smertefull, kan jeg fortsatt bruke maskinen?
  • Spørsmål: Når jeg først har fått det, hvordan skal jeg vite hvordan jeg bruker det til pasienter?
  • Spørsmål: Jeg har tenkt å bruke maskinen på klinikken min – er det en sjanse for at den går i stykker?
  • Spørsmål: Hva om jeg vil ha maskinen, men ikke har råd til det akkurat nå?
Spørsmål: Jeg har en nylig skade som fremdeles er smertefull, kan jeg fortsatt bruke maskinen?

Svar. Med mindre skaden din er et ødelagt bein, kan du i mange tilfeller fremdeles utføre vibrasjonsøvelser. Den lar deg stimulere muskler, sirkulasjon og lymfedrenasje uten å bevege leddene overdrevent altså . forbli i en komfortabel stilling mens maskinen fungerer på kroppen din.

Spørsmål: Når jeg først har fått det, hvordan skal jeg vite hvordan jeg bruker det til pasienter?

Svar: Vi forsyner deg med adgang til veiledningssiden vår, hvor der finns videoer hvor man kan se øvelser og demonstrasjoner av de terapeutiske øvelsesprogrammene. Vi har i tillegg et nettverk av andre profesjonelle som allerede har fått erfaringer med helkropps vibrasjon og som kan yte en støttende veiledning.

Spørsmål: Jeg har tenkt å bruke maskinen på klinikken min – er det en sjanse for at den går i stykker?

Svar: Maskinen din har 1 års garanti, når den blir brukt i begrenset kommersiell sammenheng. Maskinen din tåler å bli brukt 2-3 gange i uken med av en person på 180 kg. Dessuten har vi servicesentre i landet ditt, hvor du kan få reservedeler.

Spørsmål: Hva om jeg vil ha maskinen, men ikke har råd til det akkurat nå?

Svar: Mange av Hypervibeforhandlerne vår kan tilby en betalingsløsning via en uavhengig låneutbyder i forbindelse med du får maskinen din levert. Her kan du selv bestemme antallet av måneder som du vil

  • Har du et spørsmål til oss?

  • Hvis du har andre spørsmål eller trenger litt hjelp plassere din bestilling, vår vennlige support er personale venter på å hjelpe deg i dag.
  • Få støtte

Kjøpereveiledning for hele kroppen vibrasjoner – 41 testede vibrasjonsmaskiner

Bare 9 av 41 besto alle testene og kunne produsere vibrasjonsnivået som var ansvarlig for de mest imponerende forskningsresultatene. Hypervibe var den eneste maskinen for under $ 3000 som gjorde den til topp 9. Gjennomsnittlig effekt på alle maskiner under $ 3000 er 4G. Hypervibe kan produsere opptil 17G.

LAST NED HYPERVIBES KJØPERS GUIDE HER

Start transformasjonen din nå!

Klikk her for å bli ført til vår ordreside. Dette er noe du ikke ønsker å sette av, fordelene er for store og innsatsen som kreves er så liten. Dra nytte av denne teknologien og la den fungere for deg.

Akkurat som de andre på denne siden som sa JA til Hypervibe kan du forvente den samme gode tjenesten de fikk, den samme løpende støtten og veiledningen de får og de samme fordelene de fortsetter å motta som:

  • Bedre holdning
  •  Sterkere muskler 4
  •  Mindre ubehag 2
  •  Sterkere bein 21
  •  Å være mer smidig 4
  •  Forbedret fleksibilitet og enkel bevegelse 11
  •  Avlaste og gjenopplive korsryggen 2

HVIS SOM LYPER, SÅ KLIKKER DU NÅ

Referanser

  1. Sealey R, «Effekter av treningsinngrep på fysiske forhold og helse hos veteranveteraner.» International Journal of Therapy and Rehabilitation, August 2011, Vol 18, No. 8.
  2. Tinetti ME. Risikofaktorer for fall blant eldre som bor i samfunnet. N Engl J Med 1988; 319: 1701
  3. Van Weel C. Falls, et samfunnsperspektiv. Lancet 1995; 345: 1549-51
  4. Meigs JB. Risikofaktorer for klinisk godartet prostatahyperplasi hos en samfunnsbasert populasjon av sunne aldrende menn. J Clin Epidemiol . 2001 september ; 54 (9): 935-44.
  5. Nygaard , I. Utbredelse av symptomatiske sykdommer i bekkenbunnen hos kvinner i USA.JAMA , 17. september 2008; vol 300: s. 1311-1316
  6. Kawanabe K. Effekt av vibrasjoner i hele kroppen og muskelstyrking, balanse og gangøvelser på gangevnen hos eldre. Keio J Med. 2007 Mar ; 56 (1): 28-33.
  7. Bruyere O. Kontrollerte vibrasjoner i hele kroppen for å redusere fallrisiko og forbedre helserelatert livskvalitet for beboere i sykehjem. Arch Phys Med Rehabil . 2005 Feb; 86 (2): 303-7
  8. Ruan XY. Effekter av vibrasjonsbehandling på beinmineraltetthet hos postmenopausale kvinner med osteoporose. Chin Med J ( Engl ). 2008 5. jul; 121 (13): 1155-8
  9. Stewart JM. Plantarvibrasjon forbedrer benets væskestrømning hos perimenopausale kvinner. Am J Physiol Regul Integr Comp Physiol. 2005 Mar; 288 (3): R623-9
  10. Lauper M. Bekkenbunnsstimulering: hva er de gode vibrasjonene? Neurourol Urodyn . 2009; 28 (5): 405-10
  11. Kessler NJ. Vibrasjonsbehandling med hele kroppen for smertefull perifer nevropati med diabetiker: en pilotstudie. J Bodyw Mov Ther . 2013 okt ; 17 (4): 518-22.
  12. Rittweger J. Behandling av kroniske smerter i korsryggen med korsryggsstrekk og vibrasjon i hele kroppen: en randomisert kontrollert studie. Spine ( Phila Pa 1976). 2002 1. september; 27 (17): 1829-34
  13. Park YG. Terapeutisk effekt av vibrasjon av hele kroppen på kronisk knæreartrose. Ann Rehabil Med. 2013 aug ; 37 (4): 505-15.
  14. Sealy R. Akutt trening hos veteraner i Vietnam er forbundet med positive subjektive opplevelser. Int J Exercise Sci 3 (1): 36-42, 2010.
  15. van den Tillaar R. Vil vibrasjonstrening av hele kroppen bidra til å øke bevegelsesområdet for hamstrings? J Styrke Cond Res. 2006 Feb ; 20 (1): 192-6.
  16. Delecluse C, Roelants M, Verschueren S. 2003. Styrkeøkning etter vibrasjon av hele kroppen sammenlignet med motstandstrening, Med Sci Sports Training , 35 (6), 1033-41.
  17. Sanudo . Vibrasjonstrening av hele kroppen forbedrer blodstrømmen i beinet og fettstoffer hos pasienter med type 2 diabetes mellitus -. Eur J Appl Physiol. 2013 september ; 113 (9): 2245-52.
  18. Rohlmann A. In vivo målinger av effekten av vibrasjoner i hele kroppen på spinalbelastningen . Eur Spine J. 2014 Mar ; 23 (3): 666-72.
  19. Cardinale M. Trening i hele kroppen: er vibrasjoner bra for deg? Br J Sports Med. 2005 Sep; 39 (9): 585-9
  20. Zhang L, «Effekt av helkropps vibrasjonsøvelse på mobilitet , balanseevne og generell helsetilstand hos skrøpelige eldre pasienter: en pilot randomisert kontrollert studie.» Clin Rehabil . 2013 17. jul
  21. Bosco C. Påvirkning av vibrasjon av hele kroppen på den mekaniske oppførselen til skjelettmuskel; Clinical Physiology, 1999; 19: 183-187
  22. Cochrane, D. Effekten av akutt vibrasjon i underkroppen på treningshastigheten. European Journal of Applied Physiology (2008): 103, 441-448
  23. Cochrane DJ. Endringer i leddvinkel, muskel-sene kompleks lengde, muskelkontraktsvevforskyvning og modulering av EMG-aktivitet under akutt vibrasjon i hele kroppen.  2009 september; 40 (3): 420-9
  24. Fontana TL. Effekten av vektbærende trening med lav frekvens, vibrasjon i hele kroppen på lumbosacral proprioception: en pilotstudie på normale fag. Aust J Fysioter . 2005; 51 (4): 259-63
  25. Rittweger J. Vibrasjon som en treningsmodalitet: hvordan den kan fungere, og hva dens potensiale kan være. Eur J Appl Physiol. 2010 Mar ; 108 (5): 877-904.
  26. Beaudart C. Effekter av 3 måneders korte økter med kontrollerte vibrasjoner i hele kroppen på risikoen for fall blant sykehjemsbeboere. BMC Geriatr . 2013 6. mai; 13: 4
X
We use cookies in order to give you the best possible experience on our website. By continuing to use this site, you agree to our use of cookies.
Accept
Reject