Skru opp kroppens fettforbrenning ild i privatlivet ditt eget hjem med ikke mer enn 20 minutter 3-4 ganger per uke.1

Kan du ikke oppnå dine treningsmål?

Er det følgende som hindrer deg i å nå dine mål for vekttap?

  • Har ikke tid
  • Å trene i offentligheten får deg til å bli flau
  • Den typen trening som får resultater er for vanskelig
  • Du har sluttet å prøve fordi ingen av dine tidligere forsøk på å gå ned i vekt fungerte

Hvorfor Hypervibe kan hjelpe

Årsaken til at Hypervibe jobber for mennesker som deg er fordi:

  • De kan gjøre det hjemme uten at noen ser på
  • De kan gjøre en treningsøkt som gir resultater på 10 minutter eller mindre2
  • Det er enklere enn vanlig trening og føles bra, så de ikke vil slutte med2,3

Hvordan Hypervibe får resultater

Nøkkelen til å redusere kroppsfett med trening er intensitet. Hvis du har funnet ut at trening “ikke fungerte” i det siste, er det sannsynlig at øvelsen rett og slett ikke var intens nok, eller det tok en slik toll på kroppen din og energinivået, at du ikke klarte å fortsette å jobbe så hardt på hver trening .
Vibrasjonsøvelse kan gi musklene dine stimulering som spenner fra mild massasje til intens trening, og det gjør det uten å kreve mye av din egen innsats. 3 I vibrasjonstrening bestemmes intensiteten av treningen av maskininnstillingene. Dette gjør det mulig å jobbe deg frem til en veldig krevende trening, selv om du normalt sett ikke ville være motivert for å jobbe så hardt.
Det er andre effekter på kroppen din som øker effektiviteten av treningen, noe som gjør at du ikke blir utslitt. De tre hovedeffektene som Vibration Training har på kroppen din:

Hvordan Hypervibe fungerer

Den vibrerende plattformen beveger deg opp og ned, noen få millimeter om gangen med skarpe hastigheter. Når det gjør dette er det tre hovedeffekter på kroppen din.

1. Økt tyngdekraft

Når plattformen stiger, akselereres kroppen din oppover. Du føler dette som en styrke som heter G-styrke der ´G´ står for ´Gravity´. Med andre ord utsetter maskinen kroppen din for økt tyngdekraft.

En måte kroppen din reagerer på økt tyngdekraft er ved å øke muskelstyrken og tonen. 19 israelske forskere 20 viste dette da de fikk forsøkspersoner til å gjøre 2 minutters vibrasjonsøvelse med 23G Gravity (23 ganger Earth’s Gravity) tre ganger i uken og sammenlignet det med en kontrollgruppe som gjorde de samme øvelsene uten vibrasjoner. Etter 3 uker økte kontrollgruppen styrke med 16% – vibrasjonsøvelsesgruppen økte styrken med utrolige 49,8%

2. Rytmisk bevegelse

Den raske bevegelsen opp / ned med en påfølgende økning / reduksjon av G-kraft skaper bølger av bevegelse gjennom det myke vevet i kroppen din. I sakte bevegelse kan du faktisk se huden og musklene skvalpe som vann. Denne krusningen sprer seg fra kontaktpunktet i hele kroppen.

Dette øker strømmen av væsker som blod og lymfe som fremskynder utvinning samtidig som det hjelper til med å holde hevelsen under kontroll. Når disse væskene vibrerer, genereres det varme som raskt varmer opp leddene og musklene 21, noe som gjør bevegelsen enklere og mer behagelig; ligner på å ha en massasje

3. Muskelreflekser

Plattformbevegelsen forårsaker repetitiv bøying og rette av leddene. Når musklene festet til dem raskt strekker seg, resulterer det i kraftige muskelkontraksjoner i refleksen. 22 Du har sett dette skje når noen tapper under knekappen og får benet til å ryke fremover.

Den økte nerve- og muskelaktiviteten resulterer i en rekke fordeler som:

  •  Økt muskelkraft – kraft er evnen til å generere kraft raskt og er avgjørende for idretter som involverer sprint, hopping eller kraftløft hendelser som Strongman og Cross Fit. De raske muskelkontraksjonene som er opprettet ved vibrasjonstrening utvikler økt muskelkraft. Mindre tidstrening betyr mer tid å spise og komme seg. 2
  •  Redusert oppvarmingstid – trening av muskler brenner opp fett og sukker og frigjør varme. Denne økningen i varme gjør bevegelsen mer komfortabel og reduserer risikoen for personskader. En god forberedelse til andre aktiviteter som kan gjøres raskt. 20
  •  Økt energi – regelmessig for å få musklene til å jobbe øker metabolismen og stimulerer hjerneaktiviteten assosiert med det å føle seg bra. Resultatet er at du ikke bare føler deg mer energisk, du har mer energi til å gjøre de tingene du ønsker. 18
  •  Sterkere bein – kombinasjonen av økt muskelkraft som trekker på bein med økningen i lymfe og blod som strømmer gjennom dem resulterer i at bein blir sterkere. 23
  •  Bedre smidighet – vibrasjonstrening er velkjent for å øke balansen som kombinert med mer muskelkraft gjør deg mer smidig. 18
  •  Forbedret fleksibilitet – 18 økter med vibrasjonstrening med 17G resulterte i 58% økning i hamstring-fleksibilitet. 24 Hver økt tok bare 3 minutter.

Start transformasjonen din nå!

Klikk her nå for å bli ført til vår ordreside. Dette er noe du ikke ønsker å sette av, fordelene er for store og innsatsen som kreves er så liten. Dra nytte av denne teknologien og la den fungere for deg. Lytt til Dina forklare hvordan Hypervibe forandret livet sitt … Akkurat som de andre på denne siden som sa JA til Hypervibe kan du forvente den samme gode tjenesten de fikk, den samme løpende støtten og veiledningen de får og de samme fordelene de fortsetter å få som:

Dina – USA

80 pund fett – borte!

Etter mange år med å prøve å gå ned i vekt, hadde ingenting virkelig fungert. Så ble jeg satt på en Hypervibe for å rehab en forstuet ankel. Det var så bra at jeg begynte å bruke det tre ganger i uken. Jeg har nå mistet 36 kg og så langt har vekten holdt seg i 2 år. Hypervibe er min eneste rutine jeg ikke forventer fra.

Hvis du vil ha en god måte å trygt gjøre:

  •  En trygg og diskret måte å begynne å få kontroll på vekten 4
  •  Å våkne opp hver dag og ser frem til noen minutter med trening 7
  •  Har nok styrke og energi til å komme gjennom hver dag 3
  •  Begynn å handle klær du faktisk vil ha på deg
  •  Tilfredsstillelsen av å være et godt eksempel for familien
  •  Føler meg stolt over å gjøre alt selv!

Referanser

  1. Sanudo . Vibrasjonstrening av hele kroppen forbedrer blodstrømmen i beinet og fettstoffer hos pasienter med type 2 diabetes mellitus -. Eur J Appl Physiol. 2013 september ; 113 (9): 2245-52.
  2. Sealey R, «Effekter av treningsinngrep på fysiske forhold og helse hos veteranveteraner.» International Journal of Therapy and Rehabilitation, August 2011, Vol 18, No. 8.
  3. Delecluse C, Roelants M, Verschueren S. 2003. Styrkeøkning etter vibrasjon av hele kroppen sammenlignet med motstandstrening, Med Sci Sports Training , 35 (6), 1033-41.
  4. Bosco C. Påvirkning av vibrasjon av hele kroppen på den mekaniske oppførselen til skjelettmuskel; Clinical Physiology, 1999; 19: 183-187
  5. Bosco C. Hormonelle reaksjoner på vibrasjoner i hele kroppen hos menn. Eur J Appl Physiol. 2000 apr; 81 (6): 449-54
  6. Pritzlaff -Roy CJ. Kjønn styrer forholdet mellom treningsintensitet og frigjøring av veksthormon hos unge voksne. J Appl Physiol (1985). 2002 mai; 92 (5): 2053-60
  7. Stewart JM. Plantarvibrasjon forbedrer benets væskestrømning hos perimenopausale kvinner. Am J Physiol Regul Integr Comp Physiol. 2005 Mar; 288 (3): R623-9
  8. Cochrane DJ. Endringer i leddvinkel, muskel-sene kompleks lengde, muskelkontraktsvevforskyvning og modulering av EMG-aktivitet under akutt vibrasjon i hele kroppen.  2009 september; 40 (3): 420-9
  9. Frank H. Anti Cellulite Untersuch . SANADERM Profesjonell klinikk for hudsykdommer og allergier, Bad Mergentheim , Tyskland.  Intern publikasjon.
  10. Rittweger J. Oksygenopptak under vibrasjon i hele kroppen: sammenligning med huk som en langsom frivillig bevegelse. Eur J Appl Physiol. 2001 desember; 86 (2): 169-73
  11. Serravite DH. Lasting og samtidig synkron vibrasjon i hele kroppen øker oksygenforbruket under motstandstrening. J Sports Sci Med. 2013 1. september; 12 (3): 475-80
  12. Cochrane, D. Effekten av akutt vibrasjon i underkroppen på treningshastigheten. European Journal of Applied Physiology (2008): 103, 441-448
X
We use cookies in order to give you the best possible experience on our website. By continuing to use this site, you agree to our use of cookies.
Accept
Reject