IHvis du står 1 minutt på en spesiell maskin kan øke

Les videre for å lære den utrolig enkle prosedyren som er utviklet i Italia, hvordan du får tak i en av disse spesielle maskinene og hvordan du gjør dette i ditt eget hjem.

Det er sant, kroppen er en sta ting! Å gjøre det raskere, sterkere eller hyggeligere å se på ser ut til å kreve enorme mengder tid og krefter for å få små resultater som tar lang tid og ofte ender med skade.

Hvilken fitness-junkie ville ikke elske en fordel som fremskyndet prosessen med å forbedre styrke og ytelse, fremskyndet bedring og forhindret skade? Nope – vi snakker ikke om medisiner ..

Hvis du føler deg misfornøyd med den nåværende fremgangen din, blir bremset opp av skader eller synes det ikke er nok tid til å komme i treningene du trenger – bør du fortsette å lese.

Som en konkurrerende figurkonkurrent (kroppsbygger) er jeg helt solgt på Hypervibe . Det har forbedret treningsøktene mine og forbedret muskeldefinisjonen min. Jeg bruker den til mye av styrketreningen min.

Kim
Canada

Hvordan hacke du ditt eget nevromuskulære system …

I 1999 testet den avdøde professor Carmelo Bosco de hormonelle responsene på en vibrasjonstreningsteknikk han hadde utviklet for å maksimere muskelstimulering og minimere tretthet .

Protokollen på 1 minutt gikk slik:

< 1-minutters vibrasjon + 1-minutters hvile> x 5
2. 5-minutters hvile
3. < 1-minutters vibrasjon + 1 minutt av hvile> x 5

Vibrasjonskomponenten ble utført mens den sto stille på en vibrasjonsmaskin i en delvis knebøy med maskinen satt til å produsere 11 G G-kraft (11 ganger Earth’s Gravity)

Muscle Power
økte med 20%

Kortisolnivåer
falt med 32%

Testosteronnivåer
økte med 7%

Growth Hormone Levls
økt med 360%

Hvorfor er dette utfallet så imponerende? Nivået av veksthormon som ble utskilt som svar på vibrasjonstreningen, var tilnærmet lik det du ville fått fra 30 minutters løping med 86% maksimal intensitet – noe som helt sikkert vil gi deg energi utarmet med forhøyede nivåer av Cortisol (stresshormon). Nå kan du sammenligne det med vibrasjonsprotokollen der:

  • Resultatene var øyeblikkelig
  •  60% av tiden ble brukt til å gjøre ingenting
  •  100% av treningstiden ble brukt på å stå stille
  •  Det krevde at forsøkspersonene ikke gjorde noen bevisst innsats
  •  5 måneders kraft-trening stimulus ble oppnådd på 10 minutter
  •  Stressnivåer som normalt øker med intens trening, minsket faktisk
  •  Etter å ha fullført protokollen ble ikke forsøkspersonene utmattet

Nøkkelen til hvordan dette var mulig er 11G G-kraft produsert av vibrasjonsmaskinen, som er et mål på intensiteten . Som du vil lære, er ikke alle vibrasjonsmaskiner i stand til å produsere så mye G-kraft. Faktisk, uavhengige tekniske tester viser at gjennomsnittet i bransjen er bare 4G

Vibrasjoner med lav intensitet gir IKKE målbare fordeler

I følge forskning forårsaker 8 trening økning i veksthormon bare når treningsintensiteten overstiger en viss terskel. I et lignende eksperiment , 9 da intensiteten av vibrasjonen ble redusert til 1G, skjedde ingen endring i veksthormon, testosteron eller kortisol selv når treningsvarigheten ble doblet.

Bruk med omhu, velg en maskin som kan gjøre mer enn bare massasje

Det er over hundre vibrasjonsmaskiner å velge mellom med priser fra $ 200 til $ 20 000 – og – de hevder alle å tilby de samme fordelene   

Det du ikke blir fortalt, er at de fleste maskiner har så lite strøm som de produserer, best beskrives som skånsom massasje. Disse massasjemaskinene er avslappende, men toner ikke muskler, brenner fett, styrker ikke bein eller øker energien; følgelig er forskningen på vibrasjoner full av «den fungerte ikke» resultatene. 10

På den annen side er det bokstavelig talt hundrevis av «det fungerte» forskningsartikler, og det vanlige temaet er: vibrasjonen som ble brukt var høy intensitet . Hvis du tenker på det, vet du allerede at det samme er tilfelle om regelmessig trening i et treningsstudio. Det er mennesker som kaster bort timer og timer på å trene med små vekter og meningsløse øvelser som ikke krever innsats – og – gir ingen synlige fordeler .

Hypervibe kan produsere opptil 17G G-styrke

Selv om det tar høy intensitet å få store resultater med lite tid, trenger det ikke å ta stor innsats ; en Hypervibe- maskin har makten til å gi innsatsen for deg. Faktisk, uavhengige tester viser at Hypervibe gir 4 ganger mer stimulering enn gjennomsnittet i bransjen, og er verdens mest rimelig priset høy ytelse vibrasjon maskin. Hypervibe sparer deg for tid og penger.

Å bruke Hypervibes høye G- kraftvibrasjoner har hjulpet meg med å øke muskelkraften for hendelser på kort avstand, og ved å bytte til vibrasjonsinnstilling med lav intensitet kan jeg forkorte restitusjonstidene.

Chris Johnson
6 time Ironman, USA

Resultater med høy intensitet med lav intensitet

Hypervibe Vibrasjon av hele kroppen gir deg en trygg og komfortabel stimulering som:

  • Føles bra – dette er den første nøkkelen til hvorfor folk forteller oss at de er mer tilbøyelige til å gjøre Hypervibe enn noen annen form for trening  11
  • Krever bare noen få minutter for å være effektiv  – dette er den andre nøkkelen; avhengig av hvilket mål Hypervibe- treningen din bare trenger noen minutter om dagen.12
  • Krever ikke mye bevegelse – mye av tiden din brukes på å være i ro mens maskinen jobber med muskler, sirkulasjon og kroppsfett. I noen tilfeller vil dette tillate deg å fortsette å trene selv mens du er skadet.13,14
  • Er tryggere enn andre treningsformer – du trenger ikke forlate hjemmet, løfte vekter, løpe eller hoppe rundt, noe som eliminerer de viktigste risikofaktorene for skader.15,16,17
  • Ikke etterlater deg enda mer sliten  – fordi Hypervibe krever så lite tid og krefter at den sterkt kan stimulere muskler, bein og sirkulasjon uten å anstrenge hjertet. Så det tapper ikke for energien din som andre treningsformer.18

Hvordan Hypervibe fungerer

Den vibrerende plattformen beveger deg opp og ned, noen få millimeter om gangen med skarpe hastigheter. Når det gjør dette er det tre hovedeffekter på kroppen din.

1. Økt tyngdekraft

Når plattformen stiger, akselereres kroppen din oppover. Du føler dette som en styrke som heter G-styrke der ´G´ står for ´Gravity´. Med andre ord utsetter maskinen kroppen din for økt tyngdekraft.

En måte kroppen din reagerer på økt tyngdekraft er ved å øke muskelstyrken og tonen. 19 israelske forskere 20 viste dette da de fikk forsøkspersoner til å gjøre 2 minutters vibrasjonsøvelse med 23G Gravity (23 ganger Earth’s Gravity) tre ganger i uken og sammenlignet det med en kontrollgruppe som gjorde de samme øvelsene uten vibrasjoner. Etter 3 uker økte kontrollgruppen styrke med 16% – vibrasjonsøvelsesgruppen økte styrken med utrolige 49,8%

2. Rytmisk bevegelse

Den raske bevegelsen opp / ned med en påfølgende økning / reduksjon av G-kraft skaper bølger av bevegelse gjennom det myke vevet i kroppen din. I sakte bevegelse kan du faktisk se huden og musklene skvalpe som vann. Denne krusningen sprer seg fra kontaktpunktet i hele kroppen.

Dette øker strømmen 6 av væsker som blod og lymfe som fremskynder utvinning samtidig som det hjelper til med å holde hevelsen under kontroll. Når disse væskene vibrerer, genereres det varme som raskt varmer opp leddene og musklene 21, noe som gjør bevegelsen enklere og mer behagelig; ligner på å ha en massasje

3. Muskelreflekser

Plattformbevegelsen forårsaker repetitiv bøying og rette av leddene. Når musklene festet til dem raskt strekker seg, resulterer det i kraftige muskelkontraksjoner i refleksen. 22 Du har sett dette skje når noen tapper under knekappen og får benet til å ryke fremover.

Den økte nerve- og muskelaktiviteten resulterer i en rekke fordeler som:

  • Økt muskelkraft – kraft er evnen til å generere kraft raskt og er avgjørende for idretter som involverer sprint, hopping eller kraftløft hendelser som Strongman og Cross Fit. De raske muskelkontraksjonene som er opprettet ved vibrasjonstrening utvikler økt muskelkraft. Mindre tidstrening betyr mer tid å spise og komme seg. 2
  •  Redusert oppvarmingstid – trening av muskler brenner opp fett og sukker og frigjør varme. Denne økningen i varme gjør bevegelsen mer komfortabel og reduserer risikoen for personskader. En god forberedelse til andre aktiviteter som kan gjøres raskt. 20
  •  Økt energi – regelmessig for å få musklene til å jobbe øker metabolismen og stimulerer hjerneaktiviteten assosiert med det å føle seg bra. Resultatet er at du ikke bare føler deg mer energisk, du har mer energi til å gjøre de tingene du ønsker. 18
  •  Sterkere bein – kombinasjonen av økt muskelkraft som trekker på bein med økningen i lymfe og blod som strømmer gjennom dem resulterer i at bein blir sterkere. 23
  •  Bedre smidighet – vibrasjonstrening er velkjent for å øke balansen som kombinert med mer muskelkraft gjør deg mer smidig. 18
  •  Forbedret fleksibilitet – 18 økter med vibrasjonstrening med 17G resulterte i 58% økning i hamstring-fleksibilitet. 24 Hver økt tok bare 3 minutter.

Svar på spørsmål du måtte ha

  • Spørsmål: Jeg har en nylig skade som fremdeles er smertefull, kan jeg fortsatt bruke maskinen?
  • Spørsmål: Når jeg først har fått det, hvordan skal jeg vite hvordan jeg bruker det til pasienter?
  • Spørsmål: Jeg har tenkt å bruke maskinen på klinikken min – er det en sjanse for at den går i stykker?
  • Spørsmål: Hva om jeg vil ha maskinen, men ikke har råd til det akkurat nå?
Spørsmål: Jeg har en nylig skade som fremdeles er smertefull, kan jeg fortsatt bruke maskinen?

Svar. Med mindre skaden din er et ødelagt bein, kan du i mange tilfeller fremdeles utføre vibrasjonsøvelser. Den lar deg stimulere muskler, sirkulasjon og lymfedrenasje uten å bevege leddene overdrevent altså . forbli i en komfortabel stilling mens maskinen fungerer på kroppen din.

Spørsmål: Når jeg først har fått det, hvordan skal jeg vite hvordan jeg bruker det til pasienter?

Svar: Vi forsyner deg med adgang til veiledningssiden vår, hvor der finns videoer hvor man kan se øvelser og demonstrasjoner av de terapeutiske øvelsesprogrammene. Vi har i tillegg et nettverk av andre profesjonelle som allerede har fått erfaringer med helkropps vibrasjon og som kan yte en støttende veiledning.

Spørsmål: Jeg har tenkt å bruke maskinen på klinikken min – er det en sjanse for at den går i stykker?

Svar: Maskinen din har 1 års garanti, når den blir brukt i begrenset kommersiell sammenheng. Maskinen din tåler å bli brukt 2-3 gange i uken med av en person på 180 kg. Dessuten har vi servicesentre i landet ditt, hvor du kan få reservedeler.

Spørsmål: Hva om jeg vil ha maskinen, men ikke har råd til det akkurat nå?

Svar: Mange av Hypervibeforhandlerne vår kan tilby en betalingsløsning via en uavhengig låneutbyder i forbindelse med du får maskinen din levert. Her kan du selv bestemme antallet av måneder som du vil

  • Har du et spørsmål til oss?

  • Hvis du har andre spørsmål eller trenger litt hjelp plassere din bestilling, vår vennlige support er personale venter på å hjelpe deg i dag.
  • Få støtte

Start transformasjonen din nå!

Klikk her for å bli ført til vår ordreside. Dette er noe du ikke ønsker å sette av, fordelene er for store og innsatsen som kreves er så liten. Dra nytte av denne teknologien og la den fungere for deg.

Akkurat som de andre på denne siden som sa JA til Hypervibe kan du forvente den samme gode tjenesten de fikk, den samme løpende støtten og veiledningen de får og de samme fordelene de fortsetter å motta som:

  • Bedre holdning
  •  Sterkere muskler 4
  •  Mindre ubehag 2
  •  Sterkere bein 21
  •  Å være mer smidig 4
  •  Forbedret fleksibilitet og enkel bevegelse 11
  •  Avlaste og gjenopplive korsryggen 2

HVIS SOM LYPER, SÅ KLIKKER DU NÅ

Referanser

  1. Bosco C. Hormonelle reaksjoner på vibrasjoner i hele kroppen hos menn. Eur J Appl Physiol. 2000 apr; 81 (6): 449-54
  2. Cochrane DJ. Akutt vibrasjonstrening for hele kroppen øker vertikalt hopp og fleksibilitetsytelse hos elite kvinnelige felthockeyspillere. Br J Sports Med. 2005 nov ; 39 (11): 860-5.
  3. Paradisis G. Effekter av helkropps vibrasjonstrening på sprintløpskinematikk og eksplosiv styrkeytelse. J Sports Sci Med. 2007 Mar; 6 (1): 44–49.
  4. Pérez-Turpin JA. Effekter av vibrasjoner i hele kroppen på styrke og hoppprestasjon hos volleyball- og beachvolleyballspillere. Biol Sport. 2014 aug ; 31 (3): 239-45.
  5. Aminian- Far A. Vibrasjoner i hele kroppen og forebygging og behandling av sårhet i forsinket debut. J Athl Tog. 2011 jan-feb; 46 (1): 43-9
  6. Stewart JM. Plantarvibrasjon forbedrer benets væskestrømning hos perimenopausale kvinner. Am J Physiol Regul Integr Comp Physiol. 2005 Mar; 288 (3): R623-9
  7. Pritzlaff -Roy CJ. Kjønn styrer forholdet mellom treningsintensitet og frigjøring av veksthormon hos unge voksne. J Appl Physiol (1985). 2002 mai; 92 (5): 2053-60
  8. Stokes K. Veksthormonrespons på sub-maksimal og sprint trening. Growth Horm IGF Res. 2003 okt; 13 (5): 225-38 ″
  9. Elmantaser M. En sammenligning av effekten av to typer vibrasjonsøvelser på det endokrine og muskel-skjelettsystemet. J Muskuloskelett Neuronal Interact. 2012 september; 12 (3): 144-54
  10. Boggild M. Vibrasjon i hele kroppen klarte ikke å forbedre muskeltettheten etter menopausen. Plakatpresentasjon – American Society for Bone and Mineral Research 4-7 oktober 2013
  11. Sealy R. Akutt trening hos veteraner i Vietnam er forbundet med positive subjektive opplevelser. Int J Exercise Sci 3 (1): 36-42, 2010.
  12. van den Tillaar R. Vil vibrasjonstrening av hele kroppen bidra til å øke bevegelsesområdet for hamstrings? J Styrke Cond Res. 2006 Feb ; 20 (1): 192-6.
  13. Delecluse C, Roelants M, Verschueren S. 2003. Styrkeøkning etter vibrasjon av hele kroppen sammenlignet med motstandstrening, Med Sci Sports Training , 35 (6), 1033-41.
  14. Sanudo . Vibrasjonstrening av hele kroppen forbedrer blodstrømmen i beinet og fettstoffer hos pasienter med type 2 diabetes mellitus -. Eur J Appl Physiol. 2013 september ; 113 (9): 2245-52.
  15. Rohlmann A. In vivo målinger av effekten av vibrasjoner i hele kroppen på spinalbelastningen . Eur Spine J. 2014 Mar ; 23 (3): 666-72.
  16. Cardinale M. Trening i hele kroppen: er vibrasjoner bra for deg? Br J Sports Med. 2005 Sep; 39 (9): 585-9
  17. Zhang L, «Effekt av helkropps vibrasjonsøvelse på mobilitet , balanseevne og generell helsetilstand hos skrøpelige eldre pasienter: en pilot randomisert kontrollert studie.» Clin Rehabil . 2013 17. jul
  18. R, «Effekter av treningsinngrep på fysiske tilstander og helse hos veteraner fra Vietnam.» International Journal of Therapy and Rehabilitation, August 2011, Vol 18, No. 8.
  19. Bosco C. Påvirkning av vibrasjon av hele kroppen på den mekaniske oppførselen til skjelettmuskel; Clinical Physiology, 1999; 19: 183-187
  20. Issurin VB. Effekt av vibrasjonsstimuleringstrening på maksimal kraft og fleksibilitet. J Sports Sci. 1994 desember; 12 (6): 561-6
  21. Cochrane, D. Effekten av akutt vibrasjon i underkroppen på treningshastigheten. European Journal of Applied Physiology (2008): 103, 441-448
  22. Cochrane DJ. Endringer i leddvinkel, muskel-sene kompleks lengde, muskelkontraktsvevforskyvning og modulering av EMG-aktivitet under akutt vibrasjon i hele kroppen.  2009 september; 40 (3): 420-9
  23. Ruan XY. Effekter av vibrasjonsbehandling på beinmineraltetthet hos postmenopausale kvinner med osteoporose. Chin Med J ( Engl ). 2008 5. jul; 121 (13): 1155-8
  24. Dastmenash S. Effekten av vibrasjoner i hele kroppen, PNF-trening eller en kombinasjon av begge deler på hamstrings bevegelsesområde. World Applied Sciences Journal 2010; 11 (6): 744-751
X
We use cookies in order to give you the best possible experience on our website. By continuing to use this site, you agree to our use of cookies.
Accept
Reject