Returrett

Returrett

Hvis du mottar bestillingen din , og av en eller annen grunn du ikke vil ha varen, kan du sende den tilbake til oss for pengene tilbake.

Betingelser:

  • Du må varsle oss om din intensjon om å returnere varen (e) innen 30 dager etter at du har mottatt varen (e).
  • De returnerte varene er mottatt av oss innen 30 dager etter at vi har gitt deg en returautorisasjon (RA).
  • Varen / ene blir returnert til oss i «som ny» tilstand med all intern og ekstern emballasje, tilbehør , etiketter og manualer komplett og intakt.
  • Varen (e) er IKKE brukt, skadet og er i 100% salgbar tilstand når vi mottar dem tilbake.
  • Varen er forsvarlig pakket for retur, for å sikre at varen og emballasjen blir mottatt av oss i original og salgbar tilstand.
  • Deres ting må ikke være noe fast eller skrevet på selve varen eller den indre emballasjen.
  • Bare skriv eller legg portoklistremerker på den ytre portoen.
  • Kunden skal være ansvarlig for alle kostnader og utgifter ved å returnere varen.
  • Kundens betaling vil bli tilbakebetalt innen 30 dager, bare under fradrag for eventuelle direkte transportkostnader som HyperVibe har pådratt seg i forhold til retur av varene.
  • Når vi har mottatt og inspisert varene for deres egnethet til å selges på nytt, vil betalingen din bli tilbakebetalt minus våre opprinnelige leveringsgebyr og også et lagringsgebyr på $ 100.

Slik returnerer du en vare til oss for pengene dine:

  • Send en e-post med bestillingsnummer og varen du vil returnere.
  • Vår kundeserviceavdeling vil deretter utstede deg et RA-nummer ( return autorisasjon ) og informere vår returadresse.
  • Pass på at du inkluderer denne avkastningen autorisasjon (RA) nummer på den returnerte varen (e) for å gjøre oss i stand til å behandle tilbakebetalingen omgående.

Pengene tilbake-garantien gjelder ikke maskiner som selges som demo-, ex-demo- eller ex-display-enheter.

Skadde eller feil elementer

Alle varene selges med en garanti som sikrer at det du bestilte blir mottatt av deg i god stand og kan brukes som tilsiktet av produsenten og / eller som spesifisert av HyperVibe .

HyperVibe (eller vår lokale distributør) vil erstatte et produkt hvis det er funnet å være skadet eller ikke fungerer som det skal når det mottas. Denne typen garantisituasjoner betegnes som “Dead on Arrival” eller DoA . Den DOA periode er 14 dager fra den datoen bestillingen er mottatt. (Se garantipolitikken vår).

I henhold til garantibestemmelsene vil HyperVibe eller den lokale distributøren reparere eller erstatte skadede eller mangelfulle varer. Hvis produktet ikke kan repareres eller byttes, vil en kredittkupong eller, i tilfelle en DoA , bli gitt refusjon ..

Det er en betingelse for garantien for hvert element at du pakker den defekte eller skadede varen forsvarlig slik at den kan returneres til oss eller den lokale distributøren / produsenten via transportøren. Vi anbefaler på det sterkeste at du beholder emballasjen dine varer kommer i i løpet av garantiperioden, slik at du, i usannsynlig tilfelle at du trenger å returnere en gjenstand for reparasjon eller utskifting, har tilstrekkelig emballasje tilgjengelig for å gjøre det. Hvis du kasserer emballasjen, er det ditt ansvar å anskaffe alternativ tilstrekkelig emballasje for å returnere varen .

Våre forsikringer krever bilder for å gjøre oss i stand til å kreve skader på en pakke under transport. Hvis du mottar en vare som er skadet og ønsker å motta en erstatning, kan du sende bilder av både den skadede varen og emballasjen, sammen med kravet ditt, så vi kan behandle det omgående ..

Følg fremgangsmåten nedenfor for å be om erstatning eller refusjon: Send en e-post til HyperVibe inkludert :.

  • Bestillingsnummer (på fakturaen)
  • Kjøpsdato
  • Detaljert beskrivelse av problemet
  • Hvis garantikravet er gyldig, vil vårt kundeserviceteam gi et Return Authorization (RA) -nummer forutsatt at produsenten ikke kan gi råd om en løsning på problemet, og produktet er fortsatt under garanti.
  • Kundeservice kan da be om at du returnerer varen til oss da utvekslingen eller refusjonen (når det gjelder) bare kan gjøres når vår tekniske avdeling har vurdert skadet eller feilen og godkjent utvekslingen.

Hvis du returnerer produktet, vennligst legg inn følgende informasjon på utsiden av returpakken:

  • Det opprinnelige ordrenummeret.
  • The Return Authorization nummer (RA) din ble gitt.
  • Ditt fulle navn.

For å sikre rask behandling av returen din, vennligst legg inn denne informasjonen, i tillegg til arten eller beskrivelsen av problemet inne i pakken.

Utelukkelser

Erstatninger eller refusjoner under garantien gjelder ikke hvis produktet ikke er installert, betjent og vedlikeholdt i samsvar med instruksjoner som følger med produktet.
Hvis produktet har blitt brukt på en annen måte enn det ble designet for, i den grad det er tillatt i relevant lovgivning, utelukker HyperVibe uttrykkelig ethvert ansvar for indirekte tap eller følgetap (inkludert tap av inntekter eller tap av bruk) som oppstår fra eller på noen måte relatert til kjøp eller bruk av produktet.
I den utstrekning loven tillater det, vil garantier bare gjelde produkter som brukes til beregnet bruk

X
We use cookies in order to give you the best possible experience on our website. By continuing to use this site, you agree to our use of cookies.
Accept
Reject