Oksygener kroppen din og forhindre at væske blir lett og trygt fra trening. 1,2,3,4

Å ha tilstrekkelig blodsirkulasjon går langt i retning av:

  • Føler seg energisk
  •  Problemfri ledd.
  •  Bedre sportslig ytelse
  •  Forebygging av væskeansamling
  •  Beskyttelse av øyne, tær og føtter
  •  Raskere bedring fra skader
  •  Sunn hud

Problemet mange mennesker har, spesielt i middelalderen, er at livsstilen deres innebærer mye sitteplasser, ikke nok ledig tid, dårlig kosthold, sigaretter, alkohol, og noen ganger hjerteproblemer.

Alle disse tingene kan føre til treg sirkulasjon og lymfedrenasje og også gjøre det vanskelig å gjøre det vi alle vet kan korrigere disse problemene – trening.

Jeg elsker denne maskinen – den har virkelig forbedret sirkulasjonen og muskeltonen
Justine 
Australia

Ho hvordan Hypervibe kan trygt gjenopplive kroppen din

Vibrasjonstrening er en unik treningsform av flere årsaker. Forbedring av bevegelse av blod er ting som trener på en vibrasjonsmaskin er spesielt godt egnet til. 1

Når plattformen stiger, akselereres kroppen din oppover. Du føler dette som en styrke som heter G-styrke der «G» står for «Gravity». Med andre ord utsetter maskinen kroppen din for økt tyngdekraft. 5

Start transformasjonen din nå!

Dette er noe du ikke ønsker å sette av, fordelene er for store og innsatsen som kreves er så liten. Hvis du ønsker å øke bentettheten din på en måte som:

  •  Øk sirkulasjonen 1,7,10
  •  Beskytt øynene, tærne og føttene 1,7,10
  •  Føler hele kroppen forynget 14,15

HVIS SOM LYPER, SÅ KLIKKER DU NÅ

Den Hypervibe forbedrer sirkulasjonen i beina som resulterer i meg å være i stand til å gå mye lenger og lenger enn vanlig. Det hjelper spesielt ubehaget jeg har i beina – etter 10 minutter på Hypervibe , er det borte. Beina mine er som nye.
Joyce
Australia

Referanser

  1. Stewart JM. Plantarvibrasjon forbedrer benets væskestrømning hos perimenopausale kvinner. Am J Physiol Regul Integr Comp Physiol. 2005 Mar; 288 (3): R623-9
  2. Rohlmann A. In vivo målinger av effekten av vibrasjoner i hele kroppen på spinalbelastningen . Eur Spine J. 2014 Mar ; 23 (3): 666-72.
  3. Cardinale M. Trening i hele kroppen: er vibrasjoner bra for deg? Br J Sports Med. 2005 Sep; 39 (9): 585-9
  4. Zhang L, «Effekt av helkropps vibrasjonsøvelse på mobilitet , balanseevne og generell helsetilstand hos skrøpelige eldre pasienter: en pilot randomisert kontrollert studie.» Clin Rehabil . 2013 17. jul
  5. Bosco C. Påvirkning av vibrasjon av hele kroppen på den mekaniske oppførselen til skjelettmuskel; Clinical Physiology, 1999; 19: 183-187
  6. Hazell TJ. Synkron vibrasjon i hele kroppen øker VO2 under og etter akutt trening. Eur J Appl Physiol. 2012 feb; 112 (2): 413-20
  7. Kerschan-Schindl K. Trening i hele kroppen fører til endringer i muskelblodvolum . Clin Physiol. 2001 Mai; 21 (3): 377-82
  8. Cochrane, D. Effekten av akutt vibrasjon i underkroppen på treningshastigheten. European Journal of Applied Physiology (2008): 103, 441-448
  9. Cochrane DJ. Endringer i leddvinkel, muskel-sene kompleks lengde, muskelkontraktsvevforskyvning og modulering av EMG-aktivitet under akutt vibrasjon i hele kroppen.  2009 september; 40 (3): 420-9
  10. Sanudo . Vibrasjonstrening av hele kroppen forbedrer blodstrømmen i beinet og fettstoffer hos pasienter med type 2 diabetes mellitus -. Eur J Appl Physiol. 2013 september ; 113 (9): 2245-52.
  11. Frank H. Anti Cellulite Untersuch . SANADERM Profesjonell klinikk for hudsykdommer og allergier, Bad Mergentheim , Tyskland.  Intern publikasjon.
  12. Rittweger J. Oksygenopptak under vibrasjon i hele kroppen: sammenligning med huk som en langsom frivillig bevegelse. Eur J Appl Physiol. 2001 desember; 86 (2): 169-73
  13. Serravite DH. Lasting og samtidig synkron vibrasjon i hele kroppen øker oksygenforbruket under motstandstrening. J Sports Sci Med. 2013 1. september; 12 (3): 475-80
  14. Sealey R, «Effekter av treningsinngrep på fysiske forhold og helse hos veteranveteraner.» International Journal of Therapy and Rehabilitation, August 2011, Vol 18, No. 8.
  15. Sealy R. Akutt trening hos veteraner i Vietnam er forbundet med positive subjektive opplevelser. Int J Exercise Sci 3 (1): 36-42, 2010.
X
We use cookies in order to give you the best possible experience on our website. By continuing to use this site, you agree to our use of cookies.
Accept
Reject