4 søte ord som vil gjøre dagen din igjen og igjen … “Har du gått ned i vekt?

Sliter du med for mye vekt?

Er du lei av å slite med for mye vekt?

  •  Du kan ikke handle eller bruke klærne du ønsker
  •  Det er umulig å følge med barna (så du sluttet å prøve)
  •  Du vil bare dra til stranden hvis den er tom ( brrrr … vinter !)
  •  Å ha på seg svart hele tiden og lure om noen prøver å ta bildet ditt – blir virkelig slitsomt

Og for å toppe det, sier legen din at diabetes, depresjon, hjertesykdom og leddgikt er mer eller mindre uunngåelig med mindre noe gjøres med vekten nå.

Vi forstår – det er tøft!

Du vet at du burde trene og at du har sett menneskene på Biggest Loser, men det er vanskelig, du føler deg for flau til å bli med på treningsstudioet og holde deg motivert varer så lenge du holder pusten.
Hva om det var en rask måte å …

  • Skru opp kroppens fettforbrenning ild 4
  • Føler deg mer energisk og entusiastisk 3,8
  • Få lettelse på kroppsdelene 9

Hold lesing for å lære hvorfor HYPERVIBE tilbyr bare det …

  • Uten at du trenger å forlate huset ditt
  • I et brukervennlig system som ikke tar mer enn 10 minutter om dagen 3
  • Med en maskin som føles så bra å bruke, vil du faktisk se frem til den
  • Og er noe alle i familien kan dra nytte av, også barna

Resultater med høy intensitet med lav intensitet

Hypervibe Vibrasjon av hele kroppen gir deg en trygg og komfortabel stimulering som:

  • Føles bra – dette er den første nøkkelen til hvorfor folk forteller oss at de er mer tilbøyelige til å gjøre Hypervibe enn noen annen form for trening.8
  • Krever bare noen få minutter for å være effektiv – dette er den andre nøkkelen; avhengig av hvilket mål Hypervibe- treningen din bare trenger noen minutter om dagen. 10
  • Krever ikke mye bevegelse  – mye tid brukes til å være i ro mens maskinen jobber med musklene, sirkulasjonen og kroppsfettet.4,11
  • Er tryggere enn andre treningsformer  – du trenger ikke forlate hjemmet, løfte vekter, løpe eller hoppe rundt, noe som eliminerer de viktigste risikofaktorene for skader.5,6,7
  • Ikke etterlater deg enda mer sliten  – fordi Hypervibe krever så lite tid og krefter at den sterkt kan stimulere muskler, bein og sirkulasjon uten å anstrenge hjertet. Så det tapper ikke energien din som andre treningsformer. 3

Hypervibe gjør ting mot kroppen min. Jeg kan ikke gjøre med noen annen form for trening. Jeg bruker den sammen med klienter for å få de raske resultatene folk ønsker.

Adro Sarnelli
Vinner av TV-showet The Biggest Loser

Hvordan Hypervibe fungerer

Den vibrerende plattformen beveger deg opp og ned, noen få millimeter om gangen med skarpe hastigheter. Når det gjør dette er det tre hovedeffekter på kroppen din.

1. Økt tyngdekraft

Når plattformen stiger, akselereres kroppen din oppover. Du føler dette som en styrke som heter G-styrke der ´G´ står for ´Gravity´. Med andre ord utsetter maskinen kroppen din for økt tyngdekraft.

En måte kroppen din reagerer på økt tyngdekraft er ved å øke muskelstyrken og tonen. 19 israelske forskere 20 viste dette da de fikk forsøkspersoner til å gjøre 2 minutters vibrasjonsøvelse med 23G Gravity (23 ganger Earth’s Gravity) tre ganger i uken og sammenlignet det med en kontrollgruppe som gjorde de samme øvelsene uten vibrasjoner. Etter 3 uker økte kontrollgruppen styrke med 16% – vibrasjonsøvelsesgruppen økte styrken med utrolige 49,8%

2. Rytmisk bevegelse

Den raske bevegelsen opp / ned med en påfølgende økning / reduksjon av G-kraft skaper bølger av bevegelse gjennom det myke vevet i kroppen din. I sakte bevegelse kan du faktisk se huden og musklene skvalpe som vann. Denne krusningen sprer seg fra kontaktpunktet i hele kroppen.

Dette øker strømmen 6 av væsker som blod og lymfe som fremskynder utvinning samtidig som det hjelper til med å holde hevelsen under kontroll. Når disse væskene vibrerer, genereres det varme som raskt varmer opp leddene og musklene 21, noe som gjør bevegelsen enklere og mer behagelig; ligner på å ha en massasje

3. Muskelreflekser

Plattformbevegelsen forårsaker repetitiv bøying og rette av leddene. Når musklene festet til dem raskt strekker seg, resulterer det i kraftige muskelkontraksjoner i refleksen. 22 Du har sett dette skje når noen tapper under knekappen og får benet til å ryke fremover.

Den økte nerve- og muskelaktiviteten resulterer i en rekke fordeler som:

  • Økt muskelkraft – kraft er evnen til å generere kraft raskt og er avgjørende for idretter som involverer sprint, hopping eller kraftløft hendelser som Strongman og Cross Fit. De raske muskelkontraksjonene som er opprettet ved vibrasjonstrening utvikler økt muskelkraft. Mindre tidstrening betyr mer tid å spise og komme seg. 2
  •  Redusert oppvarmingstid – trening av muskler brenner opp fett og sukker og frigjør varme. Denne økningen i varme gjør bevegelsen mer komfortabel og reduserer risikoen for personskader. En god forberedelse til andre aktiviteter som kan gjøres raskt. 20
  •  Økt energi – regelmessig for å få musklene til å jobbe øker metabolismen og stimulerer hjerneaktiviteten assosiert med det å føle seg bra. Resultatet er at du ikke bare føler deg mer energisk, du har mer energi til å gjøre de tingene du ønsker. 18
  •  Sterkere bein – kombinasjonen av økt muskelkraft som trekker på bein med økningen i lymfe og blod som strømmer gjennom dem resulterer i at bein blir sterkere. 23
  •  Bedre smidighet – vibrasjonstrening er velkjent for å øke balansen som kombinert med mer muskelkraft gjør deg mer smidig. 18
  •  Forbedret fleksibilitet – 18 økter med vibrasjonstrening med 17G resulterte i 58% økning i hamstring-fleksibilitet. 24 Hver økt tok bare 3 minutter.

Svar på spørsmål du måtte ha

  • Spørsmål: Jeg har en nylig skade som fremdeles er smertefull, kan jeg fortsatt bruke maskinen?
  • Spørsmål: Når jeg først har fått det, hvordan skal jeg vite hvordan jeg bruker det til pasienter?
  • Q: Spørsmål: Jeg har tenkt å bruke maskinen på klinikken min – er det en sjanse for at den går i stykker?
  • Spørsmål: Hva om jeg vil ha maskinen, men ikke har råd til det akkurat nå?
Spørsmål: Jeg har en nylig skade som fremdeles er smertefull, kan jeg fortsatt bruke maskinen?

Svar: Med mindre skaden din er et ødelagt bein, kan du i mange tilfeller fremdeles utføre vibrasjonsøvelser. Den lar deg stimulere muskler, sirkulasjon og lymfedrenasje uten å bevege leddene overdrevent altså . forbli i en komfortabel stilling mens maskinen fungerer på kroppen din.

Spørsmål: Når jeg først har fått det, hvordan skal jeg vite hvordan jeg bruker det til pasienter?

Svar: Vi forsyner deg med adgang til veiledningssiden vår, hvor der finns videoer hvor man kan se øvelser og demonstrasjoner av de terapeutiske øvelsesprogrammene. Vi har i tillegg et nettverk av andre profesjonelle som allerede har fått erfaringer med helkropps vibrasjon og som kan yte en støttende veiledning.

Q: Spørsmål: Jeg har tenkt å bruke maskinen på klinikken min – er det en sjanse for at den går i stykker?

Svar: Maskinen din har 1 års garanti, når den blir brukt i begrenset kommersiell sammenheng. Maskinen din tåler å bli brukt 2-3 gange i uken med av en person på 180 kg. Dessuten har vi servicesentre i landet ditt, hvor du kan få reservedeler.

Spørsmål: Hva om jeg vil ha maskinen, men ikke har råd til det akkurat nå?

Svar: Mange av Hypervibeforhandlerne vår kan tilby en betalingsløsning via en uavhengig låneutbyder i forbindelse med du får maskinen din levert. Her kan du selv bestemme antallet av måneder som du vil

  • Har du et spørsmål til oss?

  • Hvis du har andre spørsmål eller trenger litt hjelp plassere din bestilling, vår vennlige support er personale venter på å hjelpe deg i dag.
  • Få støtte

Kjøpereveiledning for hele kroppen vibrasjoner – 41 testede vibrasjonsmaskiner

Bare 9 av 41 besto alle testene og kunne produsere vibrasjonsnivået som var ansvarlig for de mest imponerende forskningsresultatene. Hypervibe var den eneste maskinen for under $ 3000 som gjorde den til topp 9. Gjennomsnittlig effekt på alle maskiner under $ 3000 er 4G. Hypervibe kan produsere opptil 17G.

LAST NED HYPERVIBES KJØPERS GUIDE HER

Start transformasjonen din nå!

Klikk her nå for å bli ført til vår ordreside. Dette er noe du ikke ønsker å sette av, fordelene er for store og innsatsen som kreves er så liten. Dra nytte av denne teknologien og la den fungere for deg. Lytt til Dina forklare hvordan Hypervibe forandret livet sitt … Akkurat som de andre på denne siden som sa JA til Hypervibe kan du forvente den samme gode tjenesten de fikk, den samme løpende støtten og veiledningen de får og de samme fordelene de fortsetter å få som:

Dina – USA

80 pund fett – borte!

Etter mange år med å prøve å gå ned i vekt, hadde ingenting virkelig fungert. Så ble jeg satt på en Hypervibe for å rehab en forstuet ankel. Det var så bra at jeg begynte å bruke det tre ganger i uken. Jeg har nå mistet 36 kg og så langt har vekten holdt seg i 2 år. Hypervibe er min eneste rutine jeg ikke forventer fra.

Hvis du vil ha en god måte å trygt gjøre:

  • En trygg og diskret måte å begynne å få kontroll på vekten4
  • Å våkne opp hver dag og ser frem til noen minutter med trening7
  • Har nok styrke og energi til å komme gjennom hver dag3
  • Begynn å handle klær du faktisk vil ha på deg
  • Tilfredsstillelsen av å være et godt eksempel for familien
  • Føler meg stolt over å gjøre alt selv!

Referanser

  1. Hormonelle reaksjoner på vibrasjoner i hele kroppen hos menn. Eur J Appl Physiol. 2000 apr; 81 (6): 449-54
  2. Sealey R, «Effekter av treningsinngrep på fysiske forhold og helse hos veteranveteraner.» International Journal of Therapy and Rehabilitation, August 2011, Vol 18, No. 8.
  3. Hazell TJ. Synkron vibrasjon i hele kroppen øker VO2 under og etter akutt trening. Eur J Appl Physiol. 2012 feb; 112 (2): 413-20
  4. Sanudo . Vibrasjonstrening av hele kroppen forbedrer blodstrømmen i beinet og fettstoffer hos pasienter med type 2 diabetes mellitus -. Eur J Appl Physiol. 2013 september ; 113 (9): 2245-52.
  5. Rohlmann A. In vivo målinger av effekten av vibrasjoner i hele kroppen på spinalbelastningen . Eur Spine J. 2014 Mar ; 23 (3): 666-72.
  6. Cardinale M. Trening i hele kroppen: er vibrasjoner bra for deg? Br J Sports Med. 2005 Sep; 39 (9): 585-9
  7. Zhang L, «Effekt av helkropps vibrasjonsøvelse på mobilitet , balanseevne og generell helsetilstand hos skrøpelige eldre pasienter: en pilot randomisert kontrollert studie.» Clin Rehabil . 2013 17. jul
  8. Sealy R. Akutt trening hos veteraner i Vietnam er forbundet med positive subjektive opplevelser. Int J Exercise Sci 3 (1): 36-42, 2010.
  9. Simào AP. Funksjonell ytelse og inflammatoriske cytokiner etter knebøyøvelser og vibrasjoner i hele kroppen hos eldre individer med artrose i kneet. Arch Phys Med Rehabil . 2012 okt ; 93 (10): 1692-700.
  10. van den Tillaar R. Vil vibrasjonstrening av hele kroppen bidra til å øke bevegelsesområdet for hamstrings? J Styrke Cond Res. 2006 Feb ; 20 (1): 192-6.
  11. Delecluse C, Roelants M, Verschueren S. 2003. Styrkeøkning etter vibrasjon av hele kroppen sammenlignet med motstandstrening, Med Sci Sports Training , 35 (6), 1033-41.
  12. Bosco C. Påvirkning av vibrasjon av hele kroppen på den mekaniske oppførselen til skjelettmuskel; Clinical Physiology, 1999; 19: 183-187
  13. Pritzlaff -Roy CJ. Kjønn styrer forholdet mellom treningsintensitet og frigjøring av veksthormon hos unge voksne. J Appl Physiol (1985). 2002 mai; 92 (5): 2053-60
  14. Stewart JM. Plantarvibrasjon forbedrer benets væskestrømning hos perimenopausale kvinner. Am J Physiol Regul Integr Comp Physiol. 2005 Mar; 288 (3): R623-9
  15. Cochrane, D. Effekten av akutt vibrasjon i underkroppen på treningshastigheten. European Journal of Applied Physiology (2008): 103, 441-448
  16. Cochrane DJ. Endringer i leddvinkel, muskel-sene kompleks lengde, muskelkontraktsvevforskyvning og modulering av EMG-aktivitet under akutt vibrasjon i hele kroppen.  2009 september; 40 (3): 420-9
  17. Frank H. Anti Cellulite Untersuch . SANADERM Profesjonell klinikk for hudsykdommer og allergier, Bad Mergentheim , Tyskland.  Intern publikasjon.
  18. Rittweger J. Oksygenopptak under vibrasjon i hele kroppen: sammenligning med huk som en langsom frivillig bevegelse. Eur J Appl Physiol. 2001 desember; 86 (2): 169-73
  19. Rittweger J. Vibrasjon som en treningsmodalitet: hvordan den kan fungere, og hva dens potensiale kan være. Eur J Appl Physiol. 2010 Mar ; 108 (5): 877-904.
  20. Serravite DH. Lasting og samtidig synkron vibrasjon i hele kroppen øker oksygenforbruket under motstandstrening. J Sports Sci Med. 2013 1. september; 12 (3): 475-80
  21. Ruan XY. Effekter av vibrasjonsbehandling på beinmineraltetthet hos postmenopausale kvinner med osteoporose. Chin Med J ( Engl ). 2008 5. jul; 121 (13): 1155-8
  22. Boggild M. Vibrasjon i hele kroppen klarte ikke å forbedre muskeltettheten etter menopausen. Plakatpresentasjon – American Society for Bone and Mineral Research 4-7 oktober 2013
X
We use cookies in order to give you the best possible experience on our website. By continuing to use this site, you agree to our use of cookies.
Accept
Reject