Begynn å bli komplimentert med utseendet ditt igjen

Hvordan gi dine «ungdoms» -hormoner et stort løft og av-stress1 med den enkleste treningen du noen gang vil gjøre.2

Ville du ikke være enig, det å være kvinne har mer enn sin rettferdige andel av utfordringer? Før under og etter fødsel går kroppen din igjennom ting som kan være vanskelig å takle og kan la kroppen din forandres på måter som ser ut til å være irreversible.

I tillegg til å håndtere aldersrelaterte endringer i det ytre utseendet ditt, kan det også være interne endringer som kan være smertefulle, stressende, kostbare og pinlige.

  • Det tar evig tid å miste «graviditetspund» og etterlater deg uattraktiv og frustrert.
  • FVæskeretensjon som gjør at kroppen din ser pustete og slapp ut.
  • Folk har til og med sluttet å gi deg komplimenter om hvordan du ser ut.

Hvis du nikker på hodet akkurat nå, må du ta hensyn til hva som kommer videre. Det er en enkel løsning som fungerer, og vi skal vise deg bevis.

Jeg elsker at denne treningen er så kort. Treningene er morsomme, og det holder kroppen min tonet.

Lauren
Canada

Kunngjør en tidsbesparende måte å gjenopprette energien din, få figuren tilbake og føle deg bra med deg selv 6,8

Det fine med denne løsningen er at du ikke trenger å bli med på et treningsstudio eller svette i en time hver dag, og du trenger ikke engang å forlate huset. Noen minutter hjemme på maskinen vår kan hjelpe deg …

Se og føl deg yngre

Vibrasjonsøvelse er en rask og enkel måte å øke menneskelig veksthormon på «ungdom» -hormonet, mens Cortisol reduseres «stress» -hormonet. Når disse er kombinert med bedre sirkulasjon og lymfedrenering, forbedrer måten du ser ut og føles, og blir raskt synlig for andre.1,9

Forbedre muskeltonen og bli slankere

vibrasjonstrening påvirker flere kroppssystemer som påvirker muskel, fett og hud. Disse inkluderer oksygenbruk, sirkulasjon, lymfedrenasje, metabolisme og muskeltone – som alle forbedres med regelmessig treningstrening med tilstrekkelig intensitet.6,9,10,11,12,13

Utvikle styrke og energi for å takle mors krav

vibrasjonstrening kan raskt gi store økninger i styrke for å løfte, sitte på huk og lunge en stadig større vekt (baby). 14 , og boostet til stoffskiftet og lymfatiske stoffene er som en vårrengjør kroppen din hver dag, slik at du føler deg frisk og energisk

Hvordan Hypervibe fungerer

Den vibrerende plattformen beveger deg opp og ned, noen få millimeter om gangen med skarpe hastigheter. Når det gjør dette er det tre hovedeffekter på kroppen din.

1. Økt tyngdekraft

Når plattformen stiger, akselereres kroppen din oppover. Du føler dette som en styrke som heter G-styrke der ´G´ står for ´Gravity´. Med andre ord utsetter maskinen kroppen din for økt tyngdekraft.

En måte kroppen din reagerer på økt tyngdekraft er ved å øke muskelstyrken og tonen. 19 israelske forskere 20 viste dette da de fikk forsøkspersoner til å gjøre 2 minutters vibrasjonsøvelse med 23G Gravity (23 ganger Earth’s Gravity) tre ganger i uken og sammenlignet det med en kontrollgruppe som gjorde de samme øvelsene uten vibrasjoner. Etter 3 uker økte kontrollgruppen styrke med 16% – vibrasjonsøvelsesgruppen økte styrken med utrolige 49,8%

2. Rytmisk bevegelse

Den raske bevegelsen opp / ned med en påfølgende økning / reduksjon av G-kraft skaper bølger av bevegelse gjennom det myke vevet i kroppen din. I sakte bevegelse kan du faktisk se huden og musklene skvalpe som vann. Denne krusningen sprer seg fra kontaktpunktet i hele kroppen.

Dette øker strømmen 6 av væsker som blod og lymfe som fremskynder utvinning samtidig som det hjelper til med å holde hevelsen under kontroll. Når disse væskene vibrerer, genereres det varme som raskt varmer opp leddene og musklene 21, noe som gjør bevegelsen enklere og mer behagelig; ligner på å ha en massasje

3. Muskelreflekser

Plattformbevegelsen forårsaker repetitiv bøying og rette av leddene. Når musklene festet til dem raskt strekker seg, resulterer det i kraftige muskelkontraksjoner i refleksen. 22 Du har sett dette skje når noen tapper under knekappen og får benet til å ryke fremover.

Den økte nerve- og muskelaktiviteten resulterer i en rekke fordeler som:

  • Økt muskelkraft – kraft er evnen til å generere kraft raskt og er avgjørende for idretter som involverer sprint, hopping eller kraftløft hendelser som Strongman og Cross Fit. De raske muskelkontraksjonene som er opprettet ved vibrasjonstrening utvikler økt muskelkraft. Mindre tidstrening betyr mer tid å spise og komme seg. 2
  •  Redusert oppvarmingstid – trening av muskler brenner opp fett og sukker og frigjør varme. Denne økningen i varme gjør bevegelsen mer komfortabel og reduserer risikoen for personskader. En god forberedelse til andre aktiviteter som kan gjøres raskt. 20
  •  Økt energi – regelmessig for å få musklene til å jobbe øker metabolismen og stimulerer hjerneaktiviteten assosiert med det å føle seg bra. Resultatet er at du ikke bare føler deg mer energisk, du har mer energi til å gjøre de tingene du ønsker. 18
  •  Sterkere bein – kombinasjonen av økt muskelkraft som trekker på bein med økningen i lymfe og blod som strømmer gjennom dem resulterer i at bein blir sterkere. 23
  •  Bedre smidighet – vibrasjonstrening er velkjent for å øke balansen som kombinert med mer muskelkraft gjør deg mer smidig. 18
  •  Forbedret fleksibilitet – 18 økter med vibrasjonstrening med 17G resulterte i 58% økning i hamstring-fleksibilitet. 24 Hver økt tok bare 3 minutter.

Gjenopprett bekkenbunnen

Du vet kanskje allerede at fra og med 30 år – kirurgi, graviditet, fødsel, overgangsalder og til og med overvekt kan føre til deaktivering av bekkenbunnsmuskulaturen med langvarige konsekvenser som er både stressende og pinlige som:

Hvordan vil du forkorte tiden det tar å:

  • Ukontrollert vannlating.
  • Ukontrollert avføring.
  • Seksuell dysfunksjon og ubehag.

Hvis du er lei av det repeterende plutselige og presserende behovet for å finne et toalett til tider når du er:

  • Kjører bilen
  • Delta på bryllup
  • Spise på restauranter

Eller føl deg nervøs for hva som kan skje hvis du hoster, nyser eller ler for hardt i offentligheten, her er noe du vil være glad for å høre …

Vibrasjonsøvelse tilbyr en diskret, tidsbesparende måte å gjenopprette bekkenbunnen og gi merkbare resultater i løpet av noen uker. 7

Vibrasjonstrening har vist seg å effektivt aktivere bekkenbunnsmuskulaturen på nytt. Så mye at mulig muskelaktivering var høyere enn under tradisjonelle bekkenbunnsøvelser med maksimal innsats. Dessuten krever ikke vibrasjonsøvelse de pinlige interne enhetene som brukes i tradisjonelle treningsprogrammer på bekkenbunnen. Ganske enkelt stå på maskinen ved 10G av G-kraft i 8 minutter, to ganger i uken resulterte i “betydelig forbedring i bekkenbunnen styrke” og en 89% reduksjon i inkontinens symptomer 27 Tenk deg hva du kan oppnå med kontinuerlig vibrasjonsøvelse og forskjellen det vil gjøre for stressnivået og selvtilliten din. Nøklene fra forskningen var å bruke høy G- kraftvibrasjon og at optimale resultater kommer fra fortsatt hjemmebruk. 28

For at fettfjerning skal fungere, må kunden følge opp behandlingene våre med trening. Problemet hadde vært at de aldri gjør det. Nå legger vi dem rett på Hypervibe i 10 minutter, og fett tapresultatene øker 400%
Angela Pent Studio Vanish, USA

Kjøpereveiledning for hele kroppen vibrasjoner – 41 testede vibrasjonsmaskiner

Bare 9 av 41 besto alle testene og kunne produsere vibrasjonsnivået som var ansvarlig for de mest imponerende forskningsresultatene. Hypervibe var den eneste maskinen for under $ 3000 som gjorde den til topp 9. Gjennomsnittlig effekt på alle maskiner under $ 3000 er 4G. Hypervibe kan produsere opptil 17G.

LAST NED HYPERVIBES KJØPERS GUIDE HER

Svar på spørsmål du måtte ha

  • Spørsmål: Mannen min vil ikke godkjenne det, hva om han tror jeg kaster bort penger?
  • Spørsmål: Når jeg har maskinen – hvordan skal jeg vite den beste måten å bruke den på?
  • Spørsmål: Hva om jeg vil ha maskinen, men ikke har råd til det akkurat nå?
Spørsmål: Mannen min vil ikke godkjenne det, hva om han tror jeg kaster bort penger?

Svar. I tillegg til å ha en lykkelig kone, liker menn å ha fakta og tall å se på. Vi kan gi denne informasjonen for å hjelpe ham til å føle seg fornøyd med at dette er en klok og verdifull investering.

Spørsmål: Når jeg har maskinen – hvordan skal jeg vite den beste måten å bruke den på?

Svar: Vi forsyner deg med adgang til veiledningssiden vår, hvor der finns videoer hvor man kan se øvelser og demonstrasjoner av de terapeutiske øvelsesprogrammene. Vi har i tillegg et nettverk av andre profesjonelle som allerede har fått erfaringer med helkropps vibrasjon og som kan yte en støttende veiledning.

Spørsmål: Hva om jeg vil ha maskinen, men ikke har råd til det akkurat nå?

Svar: Mange av Hypervibeforhandlerne vår kan tilby en betalingsløsning via en uavhengig låneutbyder i forbindelse med du får maskinen din levert. Her kan du selv bestemme antallet av måneder som du vil

  • Har du et spørsmål til oss?

  • Hvis du har andre spørsmål eller trenger litt hjelp plassere din bestilling, vår vennlige support er personale venter på å hjelpe deg i dag.
  • Få støtte

Start transformasjonen din nå!

Klikk her for å bli ført til vår ordreside. Dette er noe du ikke ønsker å sette av, fordelene er for store og innsatsen som kreves er så liten. Dra nytte av denne teknologien og la den fungere for deg.

Akkurat som de andre på denne siden som sa JA til Hypervibe kan du forvente den samme gode tjenesten de fikk, den samme løpende støtten og veiledningen de får og de samme fordelene de fortsetter å motta som:

  • Bedre holdning
  •  Sterkere muskler 4
  •  Mindre ubehag 2
  •  Sterkere bein 21
  •  Å være mer smidig 4
  •  Forbedret fleksibilitet og enkel bevegelse 11
  •  Avlaste og gjenopplive korsryggen 2

HVIS SOM LYPER, SÅ KLIKKER DU NÅ

Referanser

  1. Bosco C. Hormonelle reaksjoner på vibrasjoner i hele kroppen hos menn. Eur J Appl Physiol. 2000 apr; 81 (6): 449-54
  2. Delecluse C, Roelants M, Verschueren S. 2003. Styrkeøkning etter vibrasjon av hele kroppen sammenlignet med motstandstrening, Med Sci Sports Training , 35 (6), 1033-41.
  3. Frank H. Anti Cellulite Untersuch . SANADERM Profesjonell klinikk for hudsykdommer og allergier, Bad Mergentheim , Tyskland.  Intern publikasjon.
  4. University of Mary Washington – Wellness Resource Center – https://students.umw.edu/wellness/wellness-resource-center/benefits-of-exercise-2/
  5. Lythgo N. Vibrasjonsdosering av hele kroppen endrer blodstrømmen i bena. Clin Physiol Funct Imaging. 2009 jan ; 29 (1): 53-9.
  6. Sealey R, «Effekter av treningsinngrep på fysiske forhold og helse hos veteranveteraner.» International Journal of Therapy and Rehabilitation, August 2011, Vol 18, No. 8.
  7. Lauper M. Bekkenbunnsstimulering: hva er de gode vibrasjonene? Neurourol Urodyn . 2009; 28 (5): 405-10
  8. Sealy R. Akutt trening hos veteraner i Vietnam er forbundet med positive subjektive opplevelser. Int J Exercise Sci 3 (1): 36-42, 2010.
  9. Stewart JM. Plantarvibrasjon forbedrer benets væskestrømning hos perimenopausale kvinner. Am J Physiol Regul Integr Comp Physiol. 2005 Mar; 288 (3): R623-9
  10. Kerschan-Schindl K. Trening i hele kroppen fører til endringer i muskelblodvolum . Clin Physiol. 2001 Mai; 21 (3): 377-82
  11. Stewart JM. Plantarvibrasjon forbedrer benets væskestrømning hos perimenopausale kvinner. Am J Physiol Regul Integr Comp Physiol. 2005 Mar; 288 (3): R623-9
  12. Rittweger J. Oksygenopptak under vibrasjon i hele kroppen: sammenligning med huk som en langsom frivillig bevegelse. Eur J Appl Physiol. 2001 desember; 86 (2): 169-73
  13. Vissers D. Effekt av langsiktig vibrasjonstrening av hele kroppen på visceralt fettvev: en foreløpig rapport. Fete fakta. 2010; 3 (2): 93-100
  14. Issurin VB. Effekt av vibrasjonsstimuleringstrening på maksimal kraft og fleksibilitet. J Sports Sci. 1994 desember; 12 (6): 561-6
  15. Boggild M. Vibrasjon i hele kroppen klarte ikke å forbedre muskeltettheten etter menopausen. Plakatpresentasjon – American Society for Bone and Mineral Research 4-7 oktober 2013
  16. van den Tillaar R. Vil vibrasjonstrening av hele kroppen bidra til å øke bevegelsesområdet for hamstrings? J Styrke Cond Res. 2006 Feb ; 20 (1): 192-6.
  17. Sanudo . Vibrasjonstrening av hele kroppen forbedrer blodstrømmen i beinet og fettstoffer hos pasienter med type 2 diabetes mellitus -. Eur J Appl Physiol. 2013 september ; 113 (9): 2245-52.
  18. Rohlmann A. In vivo målinger av effekten av vibrasjoner i hele kroppen på spinalbelastningen . Eur Spine J. 2014 Mar ; 23 (3): 666-72.
  19. Cardinale M. Trening i hele kroppen: er vibrasjoner bra for deg? Br J Sports Med. 2005 Sep; 39 (9): 585-9
  20.  Zhang L, «Effekt av vibrasjonsøvelse for hele kroppen på mobilitet, balanseevne og generell helsetilstand hos skrøpelige eldre pasienter: en pilot randomisert kontrollert studie.» Clin Rehabil . 2013 17. jul
  21. Bosco C. Påvirkning av vibrasjon av hele kroppen på den mekaniske oppførselen til skjelettmuskel; Clinical Physiology, 1999; 19: 183-187
  22. Cochrane, D. Effekten av akutt vibrasjon i underkroppen på treningshastigheten. European Journal of Applied Physiology (2008): 103, 441-448
  23. Cochrane DJ. Endringer i leddvinkel, muskel-sene kompleks lengde, muskelkontraktsvevforskyvning og modulering av EMG-aktivitet under akutt vibrasjon i hele kroppen.  2009 september; 40 (3): 420-9
  24. Rittweger J. Oksygenopptak under vibrasjon i hele kroppen: sammenligning med huk som en langsom frivillig bevegelse. Eur J Appl Physiol. 2001 desember; 86 (2): 169-73
  25. Rittweger J. Vibrasjon som en treningsmodalitet: hvordan den kan fungere, og hva dens potensiale kan være. Eur J Appl Physiol. 2010 Mar ; 108 (5): 877-904.
  26. Ruan XY. Effekter av vibrasjonsbehandling på beinmineraltetthet hos postmenopausale kvinner med osteoporose. Chin Med J ( Engl ). 2008 5. jul; 121 (13): 1155-8
  27. Von Der Heide . Effekt på muskler av mekaniske vibrasjoner produsert av Galileo 2000 i kombinasjon med fysioterapi ved behandling av urininkontinens hos kvinner.  årsmøte i International Continence Society 5-9 oktober 2003
  28. Zellner M. Inkontinens etter radikal prostatektomi og cystektomi: kombineres trening med mekaniske apparater og vibrasjoner i hele kroppen? Urologe A. 2011 Apr; 50 (4): 433-44
X
We use cookies in order to give you the best possible experience on our website. By continuing to use this site, you agree to our use of cookies.
Accept
Reject